• Home

Boxspring

Steeds meer mensen kiezen voor de uitstraling en stijl van Meer hierover

Matrassen

Net als bij de boxsprings hebben wij ook hier gekozen Meer hierover

Bodems

Alhoewel er de laatste tijd veel minder te doen is Meer hierover

Kastbedden

Onze Belgische kastbedden staan voor degelijk slaapcomfort en gebruiksgemak met Meer hierover

Zetelbedden

De oplossing voor uw appartement, studio of uw logees !!Voor Meer hierover

Dressings- maatkasten

Is het om uw woonst meer uitstraling te geven of Meer hierover

Relaxen

Kom tot rust in één van onze ergonomische relaxzetels.In onze Meer hierover

Compact wonen

De leefruimtes in de studio’s en appartementen aan onze Belgische Meer hierover

Textiel

In onze winkel hebben we een ruime collectie bedtextiel, deze Meer hierover
  • 1

Nieuws

Corona: Lieve klantjes, omdat de gezondheid van ons allemaal primeert, zijn onze deuren momenteel gesloten. Uiteraard blijven wij telefonisch bereikbaar: 0476/98.60.63.

Misschien een ideaal moment om eens te dromen? Wij staan steeds voor u klaar om een offerte uit te tekenen. Draag goed zorg voor jezelf en voor elkaar! Hopelijk tot snel; Werner en Tineke.

Opendeurdagen: Onze opendeurdagen staan terug voor de deur, dit 10,11 en 12 april!  Met de lopende corona maatregelen zullen we deze uitstellen naar een later te bepalen datum. We houden jullie op de hoogte!

Slaapadvies

  • Vermijd schermen een uur voor het slapengaan: TV, gsm, tablet en computers verspreiden een blauw licht die onze melatonine afscheiding onderdrukt. Deze stof zorgt ervoor dat we slaperig worden.
  • Let op met wat je eet en drinkt ’s avonds. Dat een zware maaltijd of 3 tassen koffie voor het slapengaan geen goed idee is moeten we je niet vertellen, maar ook alcohol kan je slaapritme sterk verstoren. Een slaapmutsje zorgt er misschien voor dat je snel in slaap valt, maar het effect van alcohol is na drie uur uitgewerkt en dan slaap je net veel slechter. De REM slaap wordt verstoord waardoor je slaap veel minder rustgevend en verkwikkend is. Melk en bananen consumeren voor het slapengaan is wel een goed idee; in deze producten vind je de stof melatonine terug die je slaperig maakt. Een kop warme melk voor het slapengaan is dus geen fabeltje!
  • De ideale slaapkamertemperatuur ligt tussen de 12 en 17 graden. Om goed te slapen moet je lichaamstemperatuur iets lager liggen dan normaal. Draai die verwarming dus maar dicht en zet de ramen wijd open. Omdat de ideale kamertemperaturen door onze seizoenen niet altijd vanzelfsprekend is, hebben we een uitgebreid assortiment aan temperatuur regulerende matrassen, kussens en dekbedden. Dit gamma is trouwens een ideale oplossing voor personen die vaak transpireren in bed.
  • Zorg voor voldoende beweging. Actieve dagen waarin je zowel lichamelijk als mentaal bezig bent geweest, zorgen voor een goede nachtrust. Sporten verhoogt namelijk de diepe slaap. Als dit nog eens buiten gebeurt, is dit helemaal top. Frisse lucht en blootstelling aan voldoende zonlicht zorgen ervoor dat je bioritme top blijft.
  • Maak je geest vrij en kom tot rust. Lig je vaak te piekeren in bed? Dan weet je dat inslapen niet altijd vanzelf gaat. Zet jezelf niet onder spanning om absoluut te moeten slapen. Probeer rustig te blijven zonder je op het niet slapen te concentreren. Laat die klok voor wat het is, je wordt alleen maar zenuwachtiger als je het steeds later ziet worden. Een notitieboekje naast je bed leggen om de dingen te noteren die je niet mag vergeten is een echte aanrader, zo pieker je niet over wat je moet onthouden. Ook een boek lezen is een top plan, tijdens het lezen komt de stof melatonine vrij die je slaperig maakt. Wedden dat je geen 5 pagina’s kan uitlezen? Wist je trouwens dat we in de winkel kweetniehoe toffe leeskussens hebben, zo kan je volledig ontspannen je boekje lezen.
  • Probeer slapen overdag te mijden, je knabbelt immers aan je slaap van de komende nacht. Toch nood aan een powernap? Beperk deze dan tot max 20 minuten. Korte tukjes hebben een positief effect op je concentratievermogen. Als je langer slaapt word je wakker in je diepe slaap waardoor je je suf gaat voelen.
  • Kies een bed die perfect bij je slaapbehoeftes past. Hou rekening met volgende factoren: Wat is je slaaphouding? Wat is je lichaamsbouw? Heb je fysieke klachten? Heeft de matras een ventilerend vermogen? Wat vind je zelf fijn? …. Als dit alles niet in balans is, slaap je immers slecht en kan je last krijgen van stijfheid, rug-en nekklachten. Laat je dus professioneel bijstaan in onze winkel, met onze 15 jaar ervaring beloven we je heerlijke nachten!
  • Ontwikkel een vast slaapritueel, hierdoor zal je veel makkelijker inslapen en verhoog je je slaapkwaliteit. Dim de lichten een uur voor het slapengaan zodat je onderbewustzijn weet dat het tijd wordt om moe te worden. Doe wat ontspanningsoefeningen, luister naar wat rustige muziek of neem een badje. Ga ook op relatief dezelfde uren slapen en opstaan. Dit alles zorgt dat je een regelmatig slaappatroon opbouwt en dat je interne klok blijft draaien.

Acties

Nieuw in ons assortement is onze eigen lijn matrassen met wisselbaar comfort! Zo kan je samen met je partner, elk voor je eigen hardheid, kern en afdeklaag kiezen en toch de luxe van 1 matras houden. De afdeklaag is trouwens tot 3 maanden na aankoop omruilbaar!

Wij geven tot eind juli een kennismakeningskorting van 10%!!!

Rugklachten

Veel mensen kampen met rugklachten. Er zijn tal van factoren die deze klachten veroorzaken: langdurig zelfde houding aannemen, onze lichaamlijke conditie, stress, te snel of verkeerd tillen, verminderde rugspieren, een ongeval, ….

Ook je matras is een belangrijke factor; als je ’s morgens opstaat met een stijf of pijnlijk gevoel in de rug, is het hoog tijd om je matras te vernieuwen.
Je mag bij het opstaan zeker geen extra klachten hebben. ’s Nachts herstelt uw lichaam namelijk van de dagelijkse activiteiten. Als u op een minder ondersteunende matras slaapt kan uw rug niet voldoende ontspannen, waardoor je stijfheid en pijn bij het opstaan gewaar wordt.

Onze matrassen voorzien we van comfortzones, deze stimuleren je lichaam de juiste houding aan te nemen. De comfortzones ter hoogte van bekken, rug en schouders hebben soepelere en/of stevigere stroken, die zorgen dat de rug optimaal ondersteund wordt. Deze ergonomische correcte lighouding zorgt voor een natuurlijke lijn in onze ruggenwervel!

Bij nekklachten kijken we dan vooral naar de combinatie matras/kussen. Veel mensen slapen te hoog of te laag waardoor onze nekwervels een onnatuurlijke knik maken. Het is zeer belangrijk dat je nek voldoende ondersteund wordt en je wervels terug hun natuurlijk lijn vormen bij het slapen. Wij helpen u graag in onze winkel om samen met u het perfecte kussen uit te zoeken. Neem voldoende tijd voor het uitkiezen van een nieuw kussen, ons assortiment bevat meer dan 20 verschillende modellen; zo zijn we zeker dat we voor elke persoon de passende kussen hebben.

Waarom Comfort Express?

Wij bieden u betaalbare top producten & advies op maat.
Opmetingen en offertes altijd vrijblijvend!
Steeds GRATIS levering, plaatsing en terugname van het vervangen goed.
Kom met uw plannen langs in onze winkel; wij zorgen voor een warm welkom!

Tot snel!

Tineke en Werner

Nieuwsgierig...?

Contacteer ons,...

Adresgegevens

Comfort Express
Nieuwpoortlaan 49
8434 Lombardsijde
Belgium

Tel: 058 232333
Mobiel: 0473 284339

info@comfortexpress.be

Openingsuren

maandag gesloten gesloten
dinsdag 10:00-12:00 14:00-18:00
woensdag 09:00-11:30 enkel op afspraak
donderdag 10:00-12:00 14:00-18:00
vrijdag 10:00-12:00 14:00-18:00
zaterdag 10:00-12:00 14:00-18:00
zondag gesloten gesloten
feestdagen gesloten gesloten

Comfort Express
Nieuwpoortlaan 49
8434 Lombardsijde
Belgium

Tel: 058 232333
Mobiel: 0473 284339

info@comfortexpress.be

Cookie verklaring Comfort Express

Disclaimer Comfort Express

Comfort Express maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren.
Door verder te klikken op eender welke link op deze pagina gaat u akkoord met ons cookie en privacy beleid.
Om dit bericht te verwijderen kunt u klikken op de knop "Begrepen & cookies aanvaarden"